Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Aralık 2010 Pazar

İnternetten Para Kazanma (Part 1)

Merhaba arkadaşlar.Birçok yerlerde rastlayabilirsiniz ve zaman zaman çoğu kişiye yayılmaya başlayan bu konularda bende şahsi düşüncemi ve kısa sürede de olsa öğrendiklerimi paylaşmaya ve sunmak istedim.

Öncelikle İnternetten oturduğun yerden para kazanmak mümkün müdür ? - Hadi be ordan kimi kekliyorsun - olabilir la aslında valla iyi olur hem öğrenci adamım harçlığım çıkar...gibi cümleler illaki bilmeyenler için telafuz edilir.Şimdi baştan açıklamak gerekirse iddaa oynamak gibi kazanmak çeşiti olarak algılamamak gerekir.Mail okuyarak,reklamlara,linklere tıklayarak,adsense ile ve yahut upload/download yaparak para kazanmanız mümkündür.Eskilerden bir süperteklif vardı belki bilenleriniz vardır o zamandan beri takip ediyordum ancak sonra geniş çaplı arama ve denemeye tekrar eğildim.Şuanda birçok PTC sitesini eleyerek sadece Onbux'tan ve Hotfile'den gelir elde etmeye çalışıyorum.

#Onbux (Bir PTC Sitesidir)
Üye olduktan sonra hergün düzenli olarak sadece 4 reklam karşınıza çıkıyor ve siz bunlara tıkladıktan sonra yeşil kutunun dolmasını bekliyorsunuz ardından çıkan harf doğrulamasını da doğru işaretledikten sonra tamamdır.Harf doğrulamasından kastımın biraz bekledikten sonra sol taraftaki kutucukta yer alan harfin aynısını sonrasındaki gelen kutucuklarda seçerek doğrulama yaptırıyor.Böyle böyle günde 4 tane reklama tıklama şansımız oluyor.(bana bir sefer 5 reklam denk gelmişti ama sadece bir kereliğine)Golden ve Ultimate üyeliğe yükseldiğiniz zaman ise günlük reklam sayısı 8'e çıkıyor.Dolayısıyla kazancınız artmış oluyor.Üye olduğunuz andan itibaren standart üye olarak başlarsınız ve her bir reklama tıklama kazancınız 0,01$ şeklindedir.Ultimate üyelerde ise reklam kazancı 0,02$ dır.Aynı zamanda diyelimki paranız 0.75$ a eriştiği zaman 3 tane alt üye satın alabilirsiniz siteden.Onlarda size 0.005$ kazandırmakta.Belki kısa vadede küçük miktar olarak uzun vade biçiminde sizlere daha çok olarak karşınıza çıkacaktır.Benim hesabımdaki miktar şuan 0.75$ oldu ve 3 adet ref aldım ve böyle böyle yaparak uzun vadeli yatırım yapmayı planlıyorum.Cebinizde çıkan hiçbirşey olmayacak arkadaşlar.Şahsen benim öyle ben sadece kazandıklarımla yatırım yapıyorum sizlere de tavsiyem bu yönde.ödemelerinizi paypal hesabınıza çekebilirsiniz.En yakın zamanda denemenizide tavsiye ederim.

Onbux'a Üye olmak İçin : http://www.onbux.com/?r=sinner38
-------------------------------------------------
#Hotfile(Upload/download ederek para kazanma)
Bu anlatımı biraz kısa geçeceğim.
Şimdi bilgisayarınızda yer alan dosyaları upload ederek para kazanmanız mümkündür.Örneğin ; pc'nizde film ve oyun arşiviniz var sizler hotfileye üye olarak bu dosyalarınızı upload edip daha sonra forum sitelerinde dağıtarak üyelerin dosyanızı indirmesiyle birlikte para kazanmış oluyorsunuz.Mesela benim elimde GTA IV oyunu var ve bu oyun daha yeni çıktı hemen bu oyunu upload edip oyun forumlarına giriyorum ve uygun bir biçimde konu açarak download linkini ekliyorum ve her 1000 indirmede 10$ kazanıyorsunuz.Sizlere bu hususta tavsiye edeceğim büyük oyun forumlarında paylaşmanız sizlere daha çok kazandıracaktır.Ve bu yöntemi daha çok seviyorum ben örneğin arkadaşlarım müzik indiremiyorlar ve bana şu müziği indirip gönderirmisin diyorlar ve ben hemen çeşitli programlar aracılığı ile indiriyorum Hotfile ile upload yapıp arkadaşa linki gönderiyorum pek kazandırmasa da en azından boş durmamı sağlıyor.Bilgisayarında güzel arşivi olanlara ve denemek isteyenlere tavsiye ederim.

Hotfile'ye Üye olmak için : http://hotfile.com/register.html?reff=3831599
---------------------------------------------------
Konu anlatımı tamamen bana aittir yaşadıklarım ve gördüklerim çevresinde anlatmaya çalıştım umarım yararlı bir makale olmuştur.Bilmeyenler içinde bildiğim kadarıyla destek vermeye devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder